تبلیغات در گوگل و خدمات سایت

تاپ ادورت در زمینه های طراحی سایت، بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل به شما عزیزان خدمات می دهد.

تبلیغات در گوگل و خدمات سایت

تاپ ادورت در زمینه های طراحی سایت، بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل به شما عزیزان خدمات می دهد.

تبلیغات در گوگل و خدمات سایت

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

ساخت محتوا جدید

محتوا سایت

محتوا سایت در اصل تنها عاملی است که کاربران اینترنت را به سمت سایت شما جذب می کند، زیرا کاربران در اینترنت به دنبال رفع نیاز خود هستند. یعنی به دنبال محتوایی می گردند تا نیازهای آنها را برطرف کند. حال این محتوا می تواند نوشته، مقاله، خدمات، فروش هر وسیله ای و هر چیزی که شما فکر کنید می تواند باشد. پس وجود محتوا نیاز است تا سایت ابتدایی ترین مرحله ی خود را آغاز کنید.

موتور جستجوی رایج

طبق آمار بیشتر کاربران اینترنتی از موتور جستجو گوگل استفاده می کنند. پس ضروری می باشد که شرایظ سایت را برای حضور در صفحه اول گوگل محیا نمود. در نتیجه تاپ ادورت تلاش نموده است تا خدمات خود را در موتور جستجو گوگل ارائه دهد. لزوم حضور در صفحه اول بودن آنجا آشکار می شود که %91 کاربران تنها از سایت های موجود در صفحه اول دیدن می کنند و نیاز خود را از همان سایت ها برطرف می کنند.

محتوا

حضور در صفحه اول

برای حضور در صفحه اول بودن دو راه وجود دارد:

1. سئو

2. گوگل ادوردز (تبلیغات گوگل)

فرق گوگل ادوردز و سئو

مزیت های گوگل ادوردز

در هر دوی این راه ها توید محتوا جدید و جذاب مهم ترین رکن کار می باشد، زیرا در سئو اصل مطلب تولید محتوا است و در گوگل ادوردزبرای بالا بردن سود نیاز به محتوا جذاب دارید.

تولید محتوا جدید

در مقاله ای راه های نوشتن محتوای مناسب را توضیح دادیم و در این مقاله راه های برگزیدن موضوع را برای شما ارائه می دهیم که چگونه مطالب جدید و نو را به اشتراک بگذارید.

30 روش تولید محتوا سایت

1. ترجمه

اولین راه و مهم ترین راه تولید محتوا حدید برای وب سایت ترجمه می باشد زیرا هم محتوای جدید خواهید ساخت و هم اینکه از نظر گوگل دارای اهمیت است زیرا ترجمه نیز تقریبا علم جدیدی محسوب می شود که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. در کل گوگل به مطالبی اهمیت می دهد که نیاز کاربران را برطرف کند و همجنین جدید باشد پس در تولید محتوا به طور جد از کپی کردن پرهیز کنید زیرا در صورت مشاهده، توسط گوگل جریمه خواهید شد و جایگاه خود را از دست خواهید داد. در نتیجه سعی کنید مطالب سایت های معتبر و به روز را ترجمه کنید.

2. ادغام چند محتوا معتبر

می توانید چند مطلب که در مورد یه موضوع صحبت می کند و تکمیل کننده ی موضوع می باشند را در کنار هم قرار دهید و یک محتوای جدید بسازید دقت نمایید که منابع باید زبان اصلی باشند و شما باید آنها را ترجمه کنید سپس ادغام کنید. اگر از محتواهای ایرانی می خواهید استفاده کنید باید تنها از آنها برداشت داشته باشید نه اینکه به طور مستقیم از آنها استفاده کنید.

 

3. تحقیق و برداشت از موضوع

برای ساخت محتوا جدید می توانید به تحقیق در موضوع های مختلف بپردازید و با تحقیق و آزمایش نتایجی را بدست اورید و آنها را به صورت مطالبی با آمار در اختیار عموم قرار دهید. این روش، روش بسیار خوبی برای تولید محتوا است و بیشترین جذب را دارد ولی نیازمند زمان زیاد و کافی است.

محتوا

4. ساخت محتوا از گرافیک های موجود

شما می توانید از عکس ها (بیشتر عکس های اینفوگرافیک) و فیلم های موجود که نمایانگر موضوعی می باشند که در مورد آن موضوع ها محتوایی در دسترس نییست می توانید ان ها به محتوا تبدیل کنید. این روش، روش خوبی است برای جذب ترافیک زیرا عکس و فیلم ها در کنار مطلب کامل می شوند و شما می توانید اطلاعات لازم و کامل را در مورد آنها به مخاطب بیان کنید.

5. مطالب آموزشی

موردی که امروزه زیاد به ان توجه می شود آموزش می باشد شما با آموزش می توانید تعداد زیادی کاربر را به سمت وب سایت خود جذب کنید. امتیازی که این کاربران برای سایت شما دارند این است که آنها به طور دائمی به سایت شما مراجعه خواهند کرد زیرا می توانید مطالب را هر روز به روز رسانی کنید و دلیل آن این است که مطالب آموزشی محدوده ندارند و می توان آن ها را تا بی نهایت ادامه داد.

نکاتی که در آموزش باید به آن توجه کرد:

– متوالی باشد

– جامع باشد

– تمامی جنبه های موضوع را پوشش دهد

– دقیق و همراه با آمار باشد

6. نوشتن تجربیات

از تجربیات افراد مختلف در زمینه های مختلفی که در آن مهارت دارند و در کسب و کار خود موفق هستند استفاده کنید و آنها را به صورت محتوا با کاربران به اشتراک بگذارید. این موضوع بسیار جذاب می باشد و کاربران را پیوسته به سمت سایت شما می کشاند. این تجربیات می تواند تجربه ی یک نجار در ساخت وسایل چوبی باشد و یا تجربه ی یک مدیر در مدیریت کاری خود.

 

اهمیت تولید محتوا جدید

پارامتر اصلی در رشد رتبه سایت و رتبه الکسا شما، افزایش ترافیک سایت شما می باشد. برای افزایش ترافیک سایت شما هم باید در صفحه اول، حز لینک های اول باشید و هم اینکه دارای محتوا خوب باشید زیرا علاوه بر وارد شدن کاربران به سایت شما زمان حضور آنها در سایت شما نیز مهم می باشد که نگدارنده ی کاربر در سایت همان محتوا می باشد.

افزایش نرخ کلیک

نرخی داریم به نام نرخ کلیک که نرخی است که میزان ورود افراد به سایت به افرادی که عنوان مطلب شما دیده اند را نشان می دهد. اگر محتوا خوب و مفید باشد این نرخ افزایش می یابد و میزان سوددهی شما را افزایش خواهد داد.

افزایش نرخ بازگشت

موضوع مهمی که در گوگل ادوردز مطرح است نرخ بازگشت است. نرخ بازگشت در حقیقت میزان افرادی می باشد که از سایت شما خرید و یا سفارش خدمات داده اند، به افرادی که وارد سایت شما شده اندف می باشد. هرچه این نرخ بالاتر باشد میزان سود شما بالاتر خواهد بود زیرا شما به ازای هر کاربری که وارد سایت شما می شود مبلغ ناچیزی باید پرداخت کنید در نتیجه اگر بیشتر افرادی که وارد سایت شما شده اند خرید کنند سود شما به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد یافت. این نرخ وابستگی کامل به محتوا سایت شما دارد پس در انتخاب و نوشتن محتواف دقت کامل نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۲۸
topadvert topadvert

30 نکته در تولید محتوا سایت

محتوا چیست؟

پیش از گفتن راه های تولید محتوا در سایت، نخست تعریفی از محتوا و کارایی آن در سایت را برای شما ارائه می دهیم. محتوا نوشته یا مقاله ای است که در سایت شما وجود دارد و مخاظب به دنبال آن می باشد. به طور کلی جذب کننده ی اصلی بازدیدکننده به سوی سایت، محتوا می باشد. محتوا می تواند هرچیزی باشد مانند: نوشته، مقاله، محصولات، خدمات و هرچیزی که مخاطبی در دنیای اینترنت داشته باشد.

اهمیت تولید محتوا

تولید محتوا اهمیت فراوانی دارد، زیرا دو نقش اساسی را ایفا می کند:

1. برای گوگل بسیار مهم است که شما به طور پیوسته تولید محتوا داشته باشید به طوری که نیازهای کاربران را رفع کنید. در صورت تولید محتوا مناسب سئوسایت شما رشد خواهد کرد و در غیر اینصورت گوگل شما را جریمه خواهد کرد و جایگاه خود را از دست خواهید داد.

2. تولید محتوا جدید افزایش بازدیدکننده را برای سایت شما به دنبال خواهد داشت و افزاد بیشتری به طور پیوسته از سایت شما بازدیدخواهند کرد که هم موجب افزایش مشتری و هم موجب افزایش سئو سایت می شود.

تولید محتوا

30 نکته در تولید محتوا سایت

1. یافتن موضوع مناسب

در مرحله ی اول باید شما موضوعی که درباره ی آن میخواهید تولید محتوا داشته باشید را پیدا کنید. این موضوع در مرحله ی اول موضوعاتی می باشد که مربوط به کار موضوع سایت شما می باشد و یا کسب و کار شما (خدمات، محصولات و …). در مرحله ی دوم موضوعاتی می باشد که می تواند ترافیک قابل توجهی را جذب سایت شما کند.(موضاعتی که ارتباط کمتری نسبت به موضوعات مرحله ی اول به سایت شما دارد.)

2. یافتن کلمات کلیدی مناسب

پس از یافتن موضوع مناسب حال باید شما کلمات کلیدی مناسب برای موضوعتان را پیدا کنید که این بخش مهم ترین بخش در تولید محتوا سایت می باشد زیرا نقش اصلی در جذب ترافیک را ایفا می کنند و کاربران با کلمات کلیدی سایت شما را پیدا می کنند. شما باید از کلماتی استفاده کنید که بیشترین سرچ را در موتورهای جستجو به خود اختصاص می دهند. برای پیدا کردن را کلمات مناسب راه هایی وجود دارد که در ادامه آمده است. این موضوع درگوگل ادوردز (تبلیغات گوگل) بسیار مهم و حیاتی است.

راه های پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب برای تولید محتوا:

. گوگل ترندز (google trends)

با گوگل ترندز می توان میزان سرچ کلمات مختلف را در گوگل پیدا کرد. و همچنین کلمات کلیدی مختلف را باهم مقایسه نمود. گوگل ترندز دارای تنطیمات ززادی است که شما می توانید آمار را در بازه های زمانی و مکان های مختلف ببینید به طور مثال در استان البرز و در یک ماه اخیر. همچنین پیش بینی کوتاهی از آینده را به شما می دهد.

تولید محتوا

ubersuggest

با این سایت شما می توانید با وارد کردن یک کلمه ی کلیدی کلمات کلیدی دیگر مربوط به ان را که سرچ زیادی دارند را پیدا کنید.

تولید محتوا

3. عنوان جداب و مناسب

عنوان متا باید جذاب باشد طوری که کاربر با دیدن آن برروی آن کلیک کند و همچنین دارای طول کافی باشد تا در سئو مشکلی ایجاد نکند.

4. خواندن مطالب مربوط

مطلب های دیگر را بخوانید و سعی کنید که آنها را به صورت کامل تر بیان کنید و اشکالات آنها را رفع کنید ولی به هیچ عنوان آنها را کپی نکنید. کپی کردن یک اشتباه بزرگ در تولید محتوا می باشد.

5. نیاز بازدیدکننده را جواب دهید

سعی کنید که نولید محتوای شما به گونه ای باشد که نیازهای بازدیدکنندگان را در آن موضوع برطرف کند و آنها حواب و نیاز کامل خود را در سایت شما پیدا کنند.

6. بیان کامل موضوع

موضوع دشما اگر دارای جزئیات است حتما تمامی جزئیات را در تولید محتوا لحاظ کنید و از ننوشتن جزئیات بپرهیزید.

7. بیان جنبه های مختلف موضوع در چند مقاله

در تولید محتوا اگر موضوع دارای چند جنبه ی مختلف بود در مقاله های مختلف بیان شود در غیر اینصورت باید در یک مقاله بیان شود یعنی موضوعات پیوسته باید در یک مقاله بیان شود.

8. بیان رمزها و نکات پنهان موضوع

سعی کنید در تولید محتوا مطالبی که مربوط به موضوع است ولی کسی نمی داند را بیان کنید تا بازدیدکننده تفاوت را در سایت شما احساس کند و به سایت شما اطمینان کند.

9. کمک گرفتن از مفاله نویسان متخصص

پیشنهاد می شود که از متخصصین محتوا کمک بگیرید یا تولید محتوا را به آنها بسپارید و یا از آنها در اول کار مشاوره بگیرید تا بهترین نتیجه را برای سایت دریافت کنید. تاپ ادورت با مشاوره رایگان در خدمت شماست.

10. تهیه لیست مقالات

امری مهم در تولید محتوا جمغ کردن فهرست مطالب است که فواید آن در زیر آمده است.

. در دست داشتن تمامی کلمات کلیدی سایت

. در دست داشتن لینک تمامی صفحات در یک جا

. پیدا کردن مطالب مختلف در کمترین زمان

. ایجاد بک لینک های داخلی در سریع ترین زمان ممکن

تولید محتوا

11. ساختن وبلاگ و مقاله های آموزشی

سعی کنید در تولید محتوا مطالبی نیز در قالب مطالب آموزشی و در قسمت وبلاگ سایت خود بیان کنید. مطالب آموزشی تاپ ادورت

12. بروزرسانی پیوسته

بعد از تولید محتوا مطالب خود را هر چند مدت یکبار بروزرسانی کنید و سعی کنید که روز به روز سایت شما کامل تر شود.

13. استفاده از آیکون های جذاب در تولید محتوا

در تولید محتوا حتما از آیکون های جداب استفاده کنید تا بازدیدکننده از خواندن مطالب خسته نشود. برای جذاب تر کردن می توانید از اینفوگرافیک ها و غکس های مربوط و جذاب برای محتوا استفاده کنید.

14. رعایت نکات سئو

نکات سئو مربوط به مطلب را حتما رعایت کنید که با نصب افزونه Yoast seo بر روی قالب وردپرس خود نکات سئو را چک کنید.

نکته های سئو (مربوط به داخل سایت)

نکته های سئو (مربوط به خارج از سایت)

15. رعایت نکات نگارشی و شکل صحیح کلمات

رعایت نکات نگارشی از قبیل نقطه، ویرگول، دونقطه و … نقش فراوانی در جلب اطمینان بازدیدکننده دارد و هرگونه غلط نگارشی و املایی در تولید محتوا، ذهنیتی منفی در بازدیدکننده ایجاد می کند.

16. مطلب طولانی و کامل باشد

در دنیای تولید محتوا دو نوع مطلب داریم که هرکدام حداقل تعداد کلمه ی مخصوص خود را دارد تا از طرف گوگل مورد تایید باشد. ولی باسد توجه شود که طولانی شدن مطلب موجب از هم گسیختگی مطالب نشود و بازدیدکننده سردرگم نشود.

انواع مطلب در دنیای تولید محتوا

. مقاله: برای مقاله حداقل باید 900 کلمه داشته باشیم.

. نوشته: برای نوشته حداقل باید 300 کلمه داشته باشیم.

داشتن مقاله (بلاگ) بسیار برای گوگل مهم می باشد.

17. رعایت تیترها در مطلب

گوگل نخست متا تیترهای شما را میخواند پس حتما در نوشتن آنها دقت نمایید. مشخصات تیترهای مناسب:

. هرچه کوتاه تر بهتر

. به کار بردن کلمات کلیدی حداقل در یکی از آنها

. ترتیب استفاده در آنها بسیار مهم است.

. از تیتر یک فقط یکبار در نوشته استفاده شود.

18. نوشتن صحیح متاتگ عنوان

متاتگ عنوان شما در حقیقت نماینده ی مطلب شما در موتورهای جستجو می باشد و اولین موردی که بازدیدکننده از سایت شما می بیند متا تگ عنوان می باشد. متاتگ عنوان در تولید محتوا باید طوری نوشته شود که اولا بیان کلی از موضوع باشد دوما مخاطب را جذب کند.

متاتگ عنوان حداقل باید 120 کاراکتر باشد.

19. نوشتن متای توضیحات مناسب

متای توضیحات نوشته ای است که زیر متاتگ عنوان نمایش داده می شود و باید خلاصه ای از مطلبی باشد که می خواهید ارائه دهید. سعی کنید خدماتی که ارائه می دهید نیز در متای توضیحات ذکر کنید.

20. پرهیز از استفاده از راه های میانبر

راه هایی که میانبر است و بازدیدکننده ی مجازی یا غیر وافعی می سازد استفاده نکنید چون گوگل بسیار حساس می باشد و در موقع برخورد شدیدا برخورد خواهد کرد و شما را جریمه خواهد کرد. همانند تکنیک های کلاه سیاه و ….

تولید محتوا

21. ایجاد لینک های داخلی

در تولید محتوا سعی کنید از لینک های داخلی در بین صفحات سایت بسیار استفاده کنید زیرا ارزش فراوانی در رشد سئو داراست و همچنین موجب معرفی صفحات دیگر سایت به بازدیدکننده ها می شود.

22. ایجاد لینک های خارجی

در نوشته ها حتما از لینک های خارجی استفاده کنید مانند ذکر منبع. همکاران و …. . سعی کنید حتما به سایت های مطرح و شناخته شده لینک دهید.

23. گرفتن لینک از سایت های معتبر خارجی

از سایت های معتبر خارجی برای سایت خود سعی کنید لینک بگیرید (بک لینک) یعنی لینکی از سایت شما در سایت آنها وجود داشته باشد. این مورد نقش فراوانی در رشد سایت دارد.

24. نمایش در دستگاه های مختلف

تولید محتوا باید به گونه ای باشد که مطلب در تمامی دستگاه ها از جمله لب تاپ، موبایل و تبلت به درستی نشان داده شوند.

25. پیشنهاد خود را بیان کنید

بعد از هر مطلبی سعی کنید نظر و پیشنهاد خود را وارد کنید.

26. خدمات خود را معرفی کنید

خدمات خود که مربوط به مطلب است را به طور واضح بیان کنید و بگویید که چرا باید کاربر شما را انتخاب کند.

27. داشتن فهرستی مناسب

فهرست و الگوی مناسبی برای نوشته ی خود بسازید تا تمامی مطالب در دسترس کاربر باشد.

28. مطالب را دسته بندی کنید

موضوع هایی که به هم مربوط است را در یک دسته مشخص قرار دهید تا تمامی مقاله ها در مورد یک موضع در دسترس کاربر باشد.

29. داشتن سایدبار

سایدبار کمک فراوانی به پیدا کردن موضوع دلخواه کاربر می کند و همچنین می توانید پیشنهاد های ویژه ی خود را در سایدبار مطرح کنید.

30. ایده های جدید

به عنوان آخرین روش تولید محتوا در نوشته از ایده های جدید خود استفاده کنید. ایده هایی که تاکنون کسی از آنها استفاده نکرده است. تاثیر ایده را بسنجید و در صورت نیاز آن را اصلاح کنید.

۱۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۲۵
topadvert topadvert

بک لینک و نقش آن در رشد سئو

تعریف بک لینک به عنوان اولین قدم در رشد سئو سایت

بک لینک در واقع لینک دهی به سایت شما، در سایت های دیگر می باشد که موجب رشد سئو و افزایش ترافیک سایت می شود. در ایجاد بک لینک نکته های زیادی وجود دارد که برای رشد سئو باید آنها را رعایت نمود.

بک لینک

در بک لینک گذاری این نکته بسیار مهم است که یک بک لینک خوب، از ده بک لینک بد بهتر است. به طور کلی یعنی کیفیت بسیار مهم تر از کمیت می باشد.

سئوکارها بک لینک ها را به دو قسمت تقسیم می کنند:

کلاه سفید:

مورد علاقه­ ی موتورهای جستجو می ­باشد. تاثیر آن در دراز مدت است ولی پایدار.

کلاه سیاه:

مورد علاقه­ ی موتورهای جستجو نمی­ باشد. تاثیر آن در کوتاه مدت است ولی ناپایدار.

ویژگی­های بک لینک که موجب می­شود کلاه سفید تلقی شود:

1. تعاملی باشد.
2. سایت های دو طرف مرتبط باشد.
3. مطلب ها مفید و کامل باشد.
4. در قسمت های گفتگو و قسمت هایی که مدیریت ندارد نباشد.
5. در سایت های معتبر لینک داده شود.

ویژگی­های یک لینک که موجب می شود کلاه سیاه تلقی شود:

1. پولی باشد.
2. در سایت های نامتعبر باشد.

مراحل ایجاد بک لینک

1. مشخص کردن هدف
2. مشخص کردن دارایی ها
3. مشخص کردن لینک هایی که نیاز دارید
4. تجزیه و تحلیل لینک ها
5. یافتن افراد
6. ارسال پیام
7. پی گیری

1.  مشخص کردن هدف

چه تعداد بک لینک برای بالابردن ترافیک سایت نیاز دارید؟ شما در ابتدا باید مشخص کنید که به چه تعداد بک لینک برای بالابردن سئو سایت خود نیاز دارید.

2. مشخص کردن دارایی هایی که شما در اختبار دارید:

باید ببینید چه چیزهایی در اختیار دارید، تا با آنها بتوانید بک لینک ایجاد کنید. مورد هایی که با آنها می توانید بک لینک ایجاد کنید موارد زیر می باشد:

محتوا، داده­ ها، محصولات، خدمات و مردم می باشد. مردم یعنی تعداد طرفدار یا فالووری که دارید.

دارایی های بالا برای بک لینک های کلاه سفید است در حالی که دارایی های بک لینک کلاه سیاه صرفا پول می باشد.

3. مشخص کردن بک لینک هایی که نیاز دارید

انواع لینک ها:

1. لینک به صفحه اصلی خود
2. لینک به صفحات عمیق
3. لینک حاوی نام تجاری
4. لینک حاوی کلمات کلیدی هدف شما

ترکیبی از این چهار مورد نیز مورد استفاده قرار می­گیرد که مورد رایج در بک لینک ها می باشد.

4. تجزیه و تحلیل لینک ها

صفحات و سایت هایی که میخواهید از آنها لینک بگیرید را باید نخست تجزیه و تحلیل نمایید، سپس با توجه به ترافیک و رتبه صفحه و سایت مورد نطر اقدام به لینک بیلدینگ نمایید. این کار با ابزارهای مختلف صورت می گیرد:

1. تولبار الکسا: با افزونه ی الکسا می توانید رتبه سایت را مشاهده کنید و اگر از رتبه سایت شما بهتر بود اقدام به لینک بیلدینگ نمایید.
2. Chrome SEO Toolbar: این افزونه که روی مرورگر کروم نصب می­شود و اطلاعات لازم را در مورد صفحه و سایت مورد نطر، با ما می­دهد.
3. Moz pro: با وارد کردن آدرس صفحه مورد نطر در سایت com می توانید سایت را مورد تجزیه تحلیل قرار دهید.

5. یافتن افراد

مهم­ترین مرحله در ایجاد بک لینک یافتن افراد مورد نظر برای لینک دهی به سایت می ­باشد زیرا سایت مورد نطر بسیار بر روی میزان رشد سئو سایت تاثیر دارد.

موضوع مهمی که در این زمینه مطرح است این است که چه چیزی در سایت شما برای فرد مورد نظر دارای اهمیت است تا به سایت شما لینک دهد، بیشتر باید دنبال افرادی باشید که مطالب سایت شما برای آنها اهمیت داشته باشد.

موضوعات مهم سایت شما:

اخبار

مطالب بامزه

مطالب بحث برانگیز

تجسم داده ها

رقابت

فرم طولانی یا محتوای دقیق

6. ارسال پیام

باید توجه داشته باشید که پیامی ارسال کنید که خواننده و یا وبلاگ نویس احساس کند. پیام را یک فرد حقیقی نوشته تا مشتاق شود به ان جواب دهد در پیام خود به چهار نکته ی زیر دقت کنید:

به آنها بگویید که چرا آنها باید به شما اهمیت بدهند.
به آنها بگویید که چه عملی را شما دوست دارید که آنها انجام بدهند.
نشان دهید که شما واقعی هستید نه یک ربات
نام کسی که با آن تماس گرفته­اید را پیدا کنید و اگر پیدا نکردید از واژه­ ی سلام خالی استفاده کنید نه واژه­هایی از قبیل مدیر سایت سلام

در موضوع پیام خود نیز به نکات زیر دقت کنید:

1. کوتاه و مرتبط باشد.

2. ذکر کردن نام وب سایت

3. استفاده نکردن از حروف بزرگ

4. اشاره به مورد خاص از سایت مقابل

5.اجتناب از به کار بردن تبادل لینک.

پیش از فرستادن پیام سعی کنید که مطلب های اخیر سایت و مطالبی که در شبکه های اجتماعی سایت به اشتراک گذاشته­اند را مطالعه کنید و حتما صفحه درباره­ی ما و بیو صفحات اجتماعی آنها را مطالعه کنید تا علایق شخصی آنها را دریابید تا بهتر بتوانید به ایجاد رابطه با آنها بپردازید.

سعی کنید در آخر ایمیل یا پیامتان امضایی با مشخصات زیر داشته باشید:

مشخصات امضا:

1. نام کامل شما

2. عنوان ضغل شما

3. نشانی اینترنتی وب سایتی که شما ارائه می­دهید.

4. شماره تلفن شما

5. حساب­های رسانه­های اجتماعی شما

7. پی گیری

سعی کنید ایمیل های خود را چک کنید و اگر جواب ندادند یک بار دیگر پی­گیری نمایید ولی بیشتر از یک بار پی­گیری ننمایید. سعی کنید جواب ایمیل های را به صورت reply پاسخ دهید تا ایمیل اولیه شما در دسترس وبلاگ نویس باشد.

بک لینک

یک نمونه ایمیل

فرض کنید شما یک شرکت تبلیغات اینترنتی دارید و میخواهید از یک سایت تبلیغاتی لینک بگیرید که نام فرضی سایت مهر می باشد و وبلاگ نویس آن شخصی به نام علی کامرانی می باشد. حال می خواهیم یک نمونه ایمیل برای شرکت مهر ارسال نماییم.

موضوع: پیشنهاد همکاری برای شرکت تبلیغاتی مهر

سلام آقای کامرانی

با توجه به مطلب های اخیر شما در سایت مشاهده کردیم شما در زمینه تبلیغات اینترنتی فعالیت خود را آغاز کرده­اید. در مورد گوگل ادوردز مطالبی داریم که می توانیم با هم به اشتراک بگذاریم. سایت ما هم مطالبی قوی در مورد تبلیغات ندارد که در سایت شما مشاهده نمودیم مطالبی خوب در دسترس می باشد. ما نیز می توانیم مطالب شما را به اشتراک بگذاریم. همچنین ما می توانیم تحلیلی رایگان از سایت شما در اختیارتان بگذاریم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۷ ، ۰۹:۲۲
topadvert topadvert

آموزش تصویری تعویض داشبورد گوگل ادوردز

تعویض داشبورد گوگل ادوردز

در پنل تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز) افرادی که آشنایی کامل با داشبورد جدید Adwords ندارند می توانند براحتی به داشبورد قدیم Adwords دسترسی پیدا کنند. زمانی که شما به اکانت Adwords دسترسی داشته باشید می توانید بین دو داشبورد جدید و قدیم Adwords هر زمان که بخواهید حرکت کنید. در این قسمت آموزش تصویری تعویض داشبورد گوگل ادوردز ارائه شده است.

آموزش تعویض داشبورد گوگل ادوردز

تعویض داشبورد گوگل ادوردز شامل مراحل زیر می باشد:

  1. بر روی نماد ابزار آچار در گوشه بالا سمت راست اکانت خود کلیک کنید.
  2. بازگشت به previous AdWords را انتخاب کنید.

تعویض داشبورد جدید به قدیم

تعویض داشبورد قدیم به داشبورد جدید

تعویض داشبورد قدیم به جدید شامل مراحل زیر می باشد:

  1. بر روی نماد چرخدنده در گوشه سمت راست بالای حساب خود کلیک کنید.
  2. Try the faster AdWords را انتخاب کنید.

تعویض داشبورد جدید به قدیم

اگر بر روی یک ویژگی در داشبورد جدید Adwords کلیک کنید که هنوز در دسترس نیست، با استفاده از سربرگ مرورگر جدید در داشبورد قبلی Adwords باز می شود. برای بازگشت به داشبورد جدید Adwords فقط سربرگ را ببندید.

سوالات متداول

  1. آیا داشبورد جدید Adwords باعث تغییر اکانت،  کمپین ، گروه های آگهی و کلمات کلیدی می شود؟ خیر، اکانت  ،کمپین و گروه آگهی به همان شیوه اجرا می شود و فرقی ندارد که از داشبورد جدید یا قبلی استفاده کنید.
  2. آیا استفاده از داشبورد جدید Adwords هزینه ای دارد؟ خیر، هیچ هزینه اضافه ای برای استفاده از داشبورد جدید Adwords وجود ندارد.

فواید استفاده از داشبورد جدید Adwords

  1. کمپین ها را بر اساس اهداف تجاری منحصر به فرد خود ایجاد و بهبود دهید.
  2. صرفه جویی در زمان و دسترسی سریع تر به ویژگی هایی که بیشترین کاربرد را دارد.
  3. بینش های عملی را با نمودارهای جدید و ابزارهای گزارش دهی قدرتمند بدست آورید.

ویژگی های منحصر به فرد داشبورد جدید Adwords

داشبورد جدید Adwords دارای تعدادی از ویژگی های منحصر به فرد است که در داشبورد قبلی موجود نیستند.

  1. Overview: دریافت اطلاعات بینشی عملکردی که توسط گوگل در باره اکانت، کمپین ها و گروه های تبلیغاتی شما ایجاد شده است.
  2. Bid adjustments for calls ( تنظیم قیمت برای تماس ها): قیمت پیشنهادی افزونه تماس را تنظیم کنید تا سهم از دست رفته بازدید محاسبه شود.
  3. Showcase Shopping ads (تبلیغات خرید ویترین): مشتریان را با توجه به نام تجاری یا کسب و کار خود با گروه بندی محصولات مرتبط و ارائه آن ها به یکدیگر علاقه مند کنید. موجود در استرالیا، کانادا، آلمان، فرانسه، ایرلند، هند، نیوزیلند، سنگاپور، آفریقای جنوبی، انگلستان و ایالات متحده.
  4. Audience manager: گزینه های هدفمند برای شبکه Google Display و لیست های بازاریابی را برای جستجوی تبلیغات به اشتراک می گذارد. برای پیدا کردن، روی آیکون اصلی 3 نقطه در سمت راست بالای اکانت خود کلیک کنید و Audience manager را کلیک کنید.
  5. Manager account-level Overview page and Opportunities : بینش های تازه و ایده های بهبود یافته در همه اکانت های مدیریت شده خود را پیدا کنید.
  6. Promotion extensions: با تبلیغات فروش و پیشنهادات خاص را برجسته کنید.
  7. More accurate conversion tracking: یک تابع تبدیل جدید وب سایت برای دسترسی به یک تگ وب سایت جهانی ایجاد کنید، که ادغام آسان تر با محصولات مانند Google Analytics را فراهم می کند.

مطالب آموزشی گوگل ادوردز

فیلم های آموزشی گوگل ادوردز

خدمات تاپ ادورت

ساخت اکانت گوگل ادوردز

شارژ اکانت گوگل ادوردز

مدیریت اکانت گوگل ادوردز

اگر تمایلی به استفاده ی مستقیم نداشته باشید تاپ ادورت به ازای دریافت هزینه تعداد کلیک مشخصی را به شما تحویل می دهد یعنی مقدار مشخصی که در لینک زیر می باشد، مشتری وارد سایت شما خواهد شد.

تعرفه کلیکی

اگر تمایل دارید که مدیریت از طرف ما انجام شود و شما به تمامی مراحل دسترسی داشته باشید و قادر به تنطیم هزینه های مورد نظر خود باشید، (تمامی هزینه ها و شارژ های انجام شده قابل رویت می باشد) می توانید از پلن ویژه گوگل ادوردز استفاده نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۲۲
topadvert topadvert

کوپن تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل (گوگل ادوردز) یک سرویس تبلیغات اینترنتی می باشد که با استفاده از آن می توانید طی ده دقیقه در لینک اول گوگل باشید و بیشترین مشتری را جذب سایت خود کنید. گوگل معمولا به صورت تصادفی در هرسال به تعدادی از افرادی که دارای اکانت اختصاصی گوگل ادوردز باشند، جایزه ای به صورت کوپن تبلیغ در گوگل اعطا می کند که معمولا از 50 دلار تا 200 دلار می باشد.

کوپن تبلیغ در گوگل

زمانی که گوگل به یک اکانت اختصاصی گوگل ادوردز، کوپن تبلیغ در گوگل می دهد، این کوپن تنها در این اکانت اختصاصی قابل استفاده است و در دیگر اکانت ها اعتباری ندارد لذا تاپ ادورت تمامی کوپن های اعطایی از سوی گوگل را به مشتری تحویل می دهد زیرا به غیر از اکانت اختصاصی مشتری در جایی دیگر کاربرد نخواهد داشت.

خرید اکانت گوگل ادوردز

کوپن تخفیف گوگل ادوردز

طرز استفاده از کوپن تبلیغ در گوگل

  1. وارد اکانت گوگل ادوردز خود شوید.
  2. بر روی  کلیک کنید.
  3. سپس بر روی گزینه Billing & payments رفته و آن را انتخاب کنید.
  4. از منوی سمت چپ داشبورد بر روی گزینه Settings کلیک کنید.
  5. به سمت پایین اسکرول کرده و بر روی گزینه Manage promotional codes کلیک کنید.
  6. حال Promotional code+ را انتخاب کنید.
  7. کد کوپن تبلیغ گوگل خود را وارد کنید.
  8. در نهایت بر روی Save کلیک کنید.

حال کوپن تبلیغ در گوگل برای شما فعال شده است و با توجه به مقدار کوپن اکانت اختصاصی گوگل ادوردز شما شارژ خواهد شد، که این مقدار معمولا بین 50 دلار تا 200 دلار می باشد. اگر پلن مدیریت اکانت گوگل ادوردز و یا پلن ویژه تبلیغات گوگل ادوردز را انتخاب کرده باشید، تاپ ادورت سریعا کوپن تبلیغ در گوگل شما را فعال خواهد نمود و تا مدتی دیگر نیاز به شارژ اکانت گوگل ادوردز نخواهید داشت.

 

با عضویت در کانال تلگرامی تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات باخبر شوید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۲۰
topadvert topadvert

پرداخت به ازای هر کلیک در گوگل ادوردز چیست؟

پرداخت کلیکی چیست؟

پرداخت به ازای هر کلیک و یا پرداخت کلیکی (تبلیغات گوگل) یک نوع از تبلیغات اینترنتی است که به ازای ورود هر کاربر اینترنتی به سایت هزینه پرداخت خواهید کرد.

پرداخت به ازای هر کلیک یا PPC

در این نوع از تبلیغ پرداخت کلیکی ، کاربر تا هنگامی که بر روی تبلیغ شما کلیک نکرده و وارد سایت نشود، هیچ هزینه ای از تبلیغ شما کسر نخواهد شد، زیرا کلیکی بر روی تبلیغ شما نشده است.

هزینه ای که شما به ازای هر کلیک پرداخت می کنید براساس کلمات کلیدی که شما در تبلیغات معرفی کرده اید تعیین می شود و این براساس مقداری که ان کلمه در گوگل مورد جستجو قرار می گیرد، تعیین می گردد. به عبارتی دیگر شما فقط برای تعداد کلیک هایی که دریافت کرده اید پول پرداخت خواهید کرد. در پرداخت کلیکی اگر کسی روی لینک شما کلیک نکرد مبلغ در حساب گوگل ادوردز شما باقی خواهد ماند. نکته قابل توجه این است که بازه ی زمانی خاصی برای مصرف میزان شارژ شما تعریف نشده است.

می توان در جهت ارتقاء موقعیت تبلیغ و حضور در لینک های بالای سایت در کلمات کلیدی مناسب اقدام کرد. لازم به توضیح است که هر چه امتیاز کیفیت تبلیغ و همچنین کیفیت سایت بهتر باشد ، هزینه تبلیغات کاهش میابد و در نتیجه با پرداخت هزینه برابر ، کاربران بیشتری وارد سایت می شوند .

کلمه PPC مخفف عبارت (pey per click) می باشد که یک نوع پشتیبانی از تبلیغات آنلاین است، به عبارتی زمانی که یک کاربر در مرورگر کلمه کلیدی را جستجو می کند سایت های مختلف به همراه اندکی توضیحات در صفحه موتور جست و جو گرد نمایش داده می شوند ، در میان نتایج نمایش داده شده تبلیغ شما نیز حضور دارد و زمانیکه فرد بر روی تبلیغ شما کلیک کند آن هنگام هزینه از حساب شما کسر خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۷ ، ۱۰:۱۹
topadvert topadvert