تبلیغات در گوگل و خدمات سایت

تاپ ادورت در زمینه های طراحی سایت، بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل به شما عزیزان خدمات می دهد.

تبلیغات در گوگل و خدمات سایت

تاپ ادورت در زمینه های طراحی سایت، بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل به شما عزیزان خدمات می دهد.

تبلیغات در گوگل و خدمات سایت

۶ مطلب در اسفند ۱۳۹۶ ثبت شده است

تایید تبلیغ گوگل

مراحل تایید تبلیغ گوگل

بعد ساخت گروه آگهی و نوشتن تبلیغ در گوگل ادوردز (تبلیغات گوگل)، نوبت آن است که تبلیغ گوگل شما توسط گوگل تایید شود. این بررسی برای تایید تبلیغ گوگل به این دلیل است که تبلیغ و سایت خارج از قوانین و مقررات کشور نباشد و همچنین قوانین گوگل را نقض نکرده باشید مانند اینکه در تبلیغ نباید شماره تلفن را به صورت کامل بنویسید.

زمان لازم برای تایید تبلیغ گوگل

میزان زمانی که برای تایید تبلیغ گوگل لازم است بین چند دقیقه و حداکثر تا یک روز کاری طول خواهد کشید. در این مدت تبلیغ گوگل شما نمایش داده نخواهد شد لذا تا تایید گوگل صبر نمایید. عدم نمایش تبلیغ در گوگل

محل نمایش تایید تبلیغ گوگل

بعد از آنکه گوگل، تبلیغ شما را مورد بررسی قرار گرفت، چند حالت برای تبلیغ گوگل می تواند رخ دهد. برای مشاهده نتیجه تایید تبلیغ گوگل وارد اکانت تبلیغات گوگل خود شوید و به کمپین و گروه آگهی که تبلیغ را در آن تعریف کرده اید بروید. سپس مانند تصویر زیر بر روی ads کلیک کنید و به عبارات داخل ستون status توجه کنید.

تایید تبلیغات گوگل

حالت های ممکن در تایید تبلیغ گوگل

قبل از بررسی، آگهی شما یکی از این وضعیتها را دارد:

  • Eligible: آگهی هنوز در حال بررسی است در عین حال، می تواند در صفحات جستجوی Google نمایش داده شود، اما نه در Display Network.
  • Under review: آگهی هنوز در حال بررسی است و تا زمانی که تایید نشود، نمایش داده نخواهد شد.

پس از بررسی، آگهی شما ممکن است در صورت داشتن یکی از این وضعیت ها اجرا شود:

  • Approved: آگهی مطابق با خط مشی های AdWords است، بنابراین می توان آن را به تمام مخاطبان نشان داد.
  • (Approved (limite: آگهی می تواند اجرا شود، اما در همه شرایط به دلیل محدودیت های سیاست مانند استفاده از علامت تجاری یا محتوای مربوط به قمار اجرا نمی شود.
  • Serving: آگهی ویدیویی برای نمایش در YouTube تایید شده است.

بعد از بررسی، افزونه تبلیغات گوگل شما میتواند اجرا شود اگر یکی از این وضعیتها را داشته باشد:

  • Approved: این افزونه های تبلیغاتی گوگل با خط مشیهای AdWords منطبق است، بنابراین میتواند به همه مخاطبان نشان داده شود.
  • (Approved (limite: افزونه های تبلیغ گوگل می تواند اجرا شود، اما در همه شرایط به دلیل محدودیت های سیاست مانند استفاده از علامت تجاری یا محتوای مربوط به قمار اجرا نمی شود.
  • (Approved (non-family: این افزونه تبلیغ میتواند اجرا شود، اما در همه ی شرایط نیست، زیرا محتوا به عنوان “خانواده غیر امن” در نظر گرفته می شود.
  • (Approved (adult: این افزونه تبلیغاتی می تواند اجرا شود، اما در همه حالت ها نیست، زیرا محتوای “بالغ” در نظر گرفته می شود.

پس از بررسی، آگهی شما نمی تواند اجرا شود اگر یکی از این وضعیت ها را داشته باشد:

  • Disapproved: تبلیغ نمی تواند اجرا شود زیرا محتوای آن یا مقصد آن، خط مشی AdWords را نقض می کند.
  • (Not serving (video ads: تمام فرمت ها (عنوان، توضیحات، ویدیو و غیره) آگهی ویدیویی تایید نشده است.
  • (With issues (video ads: یک یا چند فرمت ویدیوی تبلیغاتی “تأیید نشده” یا “تأیید شده (محدود شده)” است.

آگهی شما ممکن است شامل مواردی باشد که به تایید آگهی مربوط نیست، آگهی شما ممکن است دارای وضعیت دیگری مانند توقف (Paused)، پایان (Ended) و در انتظار (Pending) باشد.

 

خدمات تاپ ادورت

در هر مرحله از ساخت و مدیریت گوگل ادوردز که مشکل داشته باشید تاپ ادورت در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز شما را انجام خواهد داد. این خدمات شامل:

ساخت اکانت گوگل ادوردز

شارژ اکانت گوگل ادوردز

مدیریت اکانت گوگل ادوردز

اگر تمایلی به استفاده ی مستقیم نداشته باشید تاپ ادورت به ازای دریافت هزینه تعداد کلیک مشخصی را به شما تحویل می دهد یعنی مقدار مشخصی که در لینک زیر می باشد، مشتری وارد سایت شما خواهد شد.

تعرفه کلیکی

اگر تمایل دارید که مدیریت از طرف ما انجام شود و شما به تمامی مراحل دسترسی داشته باشید و قادر به تنطیم هزینه های مورد نظر خود باشید، (تمامی هزینه ها و شارژ های انجام شده قابل رویت می باشد) می توانید از پلن ویژه گوگل ادوردز استفاده نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۴۴
topadvert topadvert

ساخت گروه تبلیغاتی

مراحل ساخت گروه تبلیغاتی (ad group)

در مراحل ساخت اکانت گوگل ادوردز، بعد از ساخت اکانت گوگل ادوردز و ساخت کمپین، نوبت به ساخت گروه آگهی و نوشتن تبلیغ می رسد که در این نوشته تنطیمات مربوط به آن آموزش داده شده است. مراحل ساخت گروه تبلیغاتی (اد گروپ) با توجه به فلش ها، نمایش داده شده است. سربرگ گروه تبلیغاتی (اد گروپ) را انتخاب نموده و با توجه به فلش سبز رنگ گروه تبلیغاتی (اد گروپ) جدید را ایجاد نموده.

ساخت گروه تبلیغاتی

تنظیمات تبلیغات (ادز)

بعد از ایجاد گروه تبلیغاتی (اد گروپ)، تنظیمات مربوط بصورت زیر انجام می شود.

1- در این قسمت نام گروه تبلیغاتی (اد گروپ) نوشته می شود.

2- در این قسمت صفحه فرود (یعنی آدرس صفحه ای که مشتری با کلیک بر روی تبلیغ شما وارد سایت شما شده) را وارد نمائید.

3- در این قسمت عنواین مربوط به تبلیغ نوشته می شود، که محل دقیق آن با توجه فلش بنفش رنگ نمایش داده شده است.

4-  در این قسمت کلماتی که می خواهیم بعد از آدرس سایت قرار بگیرد وارد می شود، که محل دقیق آن با توجه فلش مشکی رنگ نمایش داده شده است.

5- در این قسمت توضیحات اضافی مربوط به خدمات و محصولات سایت نوشته می شود.

ساخت گروه تبلیغاتی

ساخت کلمات کلیدی

بعد از ایجاد گروه تبلیغاتی (اد گروپ)، کلمات کلیدی مورد نظر در این قسمت وارد می شود. در ستون سمت راست کلمات کلیدی پیشنهاد شده توسط گوگل ارائه شده که می توان از آن استفاده نمود.

ساخت گروه تبلیغاتی

هزینه کلمات کلیدی

در این مرحله هزینه کلمات کلیدی بصورت پیش فرض انتخاب می شود. معمولا برای شروع 0.01 یک سنت در نظر گرفته می شود و در نهایت تمام مراحل را ذخیره می نمائیم.

ساخت گروه تبلیغاتی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۴۳
topadvert topadvert

عدم گروهبندی کلیدواژه ها

تبلیغات گوگل

قبل از پرداختن به کلیدواژه تعریفی از تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز) خدمت شما ارائه می دهیم. تبلیغات گوگل یک تبلیغات اینترنتی می باشد که به طور مزایده ای عمل می کند و شما با پرداخت مبلغی ناچیز، به ازای هر نفری که وارد سایت شما شود، در صفحه ی اول گوگل و لینک های اول نشان داده خواهید شد.

عدم گروهبندی کلیدواژه ها (ad group)

عدم گروهبندی کلیدواژه ها یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که شرکتها و اشخاص مرتکب می شوند. در واقع عدم استفاده از گروههای تبلیغاتی (Ad Groups) است. آنها به جای گروهبندی تبلیغات خود به زیرگروههایی بر پایۀ کلیدواژه ها، تمام کلیدواژه های خود را به یک گروه تبلیغاتی اختصاص می دهند و در نتیجه برای هر شخص که آن کلیدواژه ها را جستجو کرده باشد، تبلیغات مشابه نمایش داده می شود. افزایش گروه آگهی موجب افزایش امتیاز کیفیت می شود که نتیجه ی آن افزایش امتیاز کیفی تبلیغ و کاهش هزینه های تبلیغات در گوگل می باشد.

با وجود این اشتباه چیزی که اتفاق می افتد این است که، محصولات و خدماتی به کاربر نمایش داده می شود که شاید مقصود و هدف او برای خرید آنها نباشد.

به عنوان مثال شرکت اپل را در نظر بگیرید. این شرکت محصولات متنوعی دارد نظیر لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و … . اگر آنها محصولاتشان را به گروههای مختلف تقسیم نکنند، قادر نخواهند بود که آن محصولی را که کاربر در گوگل جستجو کرده را به وی نمایش دهند. با این تفاسیر آنها مجبور خواهند بود به یک تبلیغ با عنوان “خرید محصولات اپل” بسنده کنند در حالی که می توانستند تبلیغ مورد نظر کاربر (مثلاً انواع تبلت) را به وی نمایش دهند.

در تصویر زیر یک مثال از گروهبندی مناسب تبلیغات شرکت اپل وقتیکه کاربر کلیدواژۀ “macbook pro retina” را جستجو کرده است را ملاحضه می کنید:

عدم گروهبندی کلیدواژه ها

کمپین های تبلیغاتی جهت نظم دادن به مجموعۀ تبلیغات های شما ارائه شده اند. باید توجه داشت که وقتی برای هر دسته از محصولات یا خدماتتان یک کمپین تبلیغاتی جدا تعریف می کنید، مدیریت این کمپین ها و گروههای تبلیغاتی و کلید واژه های مربوط به آنها  هم باید به صورت مجزا صورت گیرد.

راهکار مناسب

از گروه های تبلیغاتی حتما استفاده نمایید زیرا در این صورت تبلیغ هایی از سایت شما به کاربر نشان داده می شود که آن را جستجو کرده اند و همچنین برای مدیریت اکانت بسیار مفید است زیرا دارای دسته بندی مناسب است و می توانید دقیق تر آمار را تحلیل نمایید. این کار علاوه بر کاهش هزینه افزایشنرخ تبدیل را نیز برای شما به دنبال خواهد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۴۱
topadvert topadvert

برند خودمان نیاز به تبلیغ در گوگل دارد؟

تبلیغات کلیکی گوگل چیست؟

تبلیغات کلیکی گوگل در وافع همان تبلیغات در گوگل یا گوگل ادوردز است که به صورت هزینه به ازای هر کلیک (پرداخت کلیکی ادوردز) عمل می کند، یعنی به ازای هر نفری که روی آگهی شما کلیک کند و وارد سایت شود، باید به گوگل مبلغ ناچیزی پرداخت کنید تا سایت شما را در صفحه اول گوگل نشان دهد. این یک ابزار قوی گوگل می باشد که بیشمار مشتری را به سمت کسب و کارتان هدایت می کند.

آیا تبلیغات کلیکی گوگل برای هر برندی مناسب است؟

برند ها و کسب و کار های مختلف به دو دسته تقسیم می شوند:

برندهای شناخته شده

برندهای شناخته نشده

هر دوی این دسته ها به تبلیغات کلیکی گوگل نیاز دارند زیرا برندی که شناخته شده است اگر از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده نکنند رقبایشان استفاده خواهند کرد و در رقابت جلو خواهند زد. به احتمال زیاد مشتریان برند شناخته شده نیز جذب رقیبان خواهند شد. به راحتی می توانید در گوگل شرکت های بزرگی که از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده می کنند را ببینید.

و اما در مورد دسته دوم باید بگوییم که استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل برای آنها بسیار ضروری بوده زیرا در کمترین زمان به صفحه اول گوگل می روند و به کاربران شناخته می شوند و همچنین در اول کار تجارتشان مشتریان فراوانی را جذب می کنند که سبب رشد هرچه سریع تر برندشان می شود زیرا در ازای هزینه ی اندک سود زیادی به دست خواهند آورد.

تبلیغات کلیکی گوگل

شرکت DELL روی کلمه کلیدی “Dell Computers” باوجود اینکه برند خودش بوده، تیلیغات کرده. همچنین رتبه آنها 1 است

توصیه: در بسیاری از موارد مشاهده شده است که بیشترین نرخ تبلیغ در گوگل شامل برند خودتان می باشد. دلیلش هم این است که افرادی که برند شما را جستجو کرده اند، بیشترین احتمال برای خرید را دارند. با این وجود چنانچه بخواهید در برند خودتان اولین باشید، مجبور خواهید بود هزینه زیادی صرف کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۱۶
topadvert topadvert

قوانین تبلیغات گوگل

قوانین تبلیغات گوگل

در این مقاله مجموعه قوانین تبلیغات گوگل که باید در ساخت اکانت گوگل ادوردز و ساخت آگهی گوگل رعایت کنید را در خدمت شما قرار داده ایم. با رعایت این نکات اکانت گوگل ادوردز (تبلیغات گوگل) معلق یا ساسپند نخواهد شد و در محیطی امن به کار خود ادامه خواهید داد.

 

مجموعه قوانین تبلیغات گوگل

محتوای ممنوع در گوگل ادوردز

  1. کالا های تقلبی: در گوگل ادوردز فروش کالاهای تقلبی ممنوع است. کالاهای تقلبی کالاهایی هستند که دارای لوگو و یا خصوصیات متفاوت از کالای اصلی می باشند.
  2. محصولات یا خدمات خطرناک: گوگل ادوردز اجازه تبلیغ در گوگل برای کالاها و یا خدماتی که برای کاربران آنلاین و آفلاین، موجب خطر است را نمی دهد.
  3. ترویج رفتار نادرست: گوگل به صداقت و عدالت اهمیت می دهد، بنابراین اجازه نمی دهد که محصولات یا خدماتی را طراحی کنیم که قادر به انجام رفتارهای نادرست باشند.
  4. محتوای نامناسب: گوگل به تنوع و احترام به دیگران اهمیت می دهد و در تلاش برای جلوگیری از محتویات مغایر با آن است. بنابراین گوگل اجازه نمی دهد، تبلیغات یا مقصد هایی که محتوای تکان دهنده ای دارند یا تبلیغ نفرت، عدم تحمل، تبعیض یا خشونت را نمایش می دهد، تبلیغ کنند.

اقدامات ممنوع در گوگل ادوردز

در قوانین تبلیغات گوگل یک سری اقدامات است که نباید آن ها را انجام دهید:

  1. سوء استفاده از تبلیغات اینترنتی: گوگل می خواهد تبلیغات در سراسر شبکه گوگل مفید، متنوع، مناسب و امن برای کاربران باشد. گوگل اجازه نمی دهد آگهی ها، محتوا یا مقصدهایی که مخرب هستند، فرایندهای بررسی آگهی های گوگل را نادیده بگیرند. گوگل این موضوع را بسیار جدی دنبال می کند.
  2. جمع آوری داده ها و استفاده از آنها: گوگل می خواهد کاربران اعتماد کنند که اطلاعات مربوط به آنها مورد احترام و مراقبت مناسب قرار می گیرد. به همین ترتیب، شرکای تبلیغاتی گوگل نباید این اطلاعات را نادیده بگیرند و یا آن را برای اهداف نامشخص یا بدون اقدامات امنیتی مناسب جمع آوری کنند.
  3. ارائه اطلاعات نادرست: گوگل نمی خواهد که کاربران با آگهی هایی که ارائه می کنند اشتباه بگیرند، بنابراین گوگل تلاش می کند که واضح و صادقانه باشد و اطلاعاتی را ارائه می کند که کاربران تصمیمات آگاهانه بگیرند. گوگل اجازه نمیدهد تبلیغات یا مقصدهایی که قصد دارند کاربران را با حذف اطلاعات مربوطه یا اطلاعات گمراه کننده در مورد محصولات، خدمات یا کسب و کار، فریب دهند.

 

مقررات تبلیغ در گوگل

محدودیت محتوا در گوگل ادوردز

در قوانین تبلیغات گوگل فروش برخی اقلام و برخی خدمات ممنوع است از محدودیت به قوانین محلی برمیگردد. یعنی در برخی از کشور ها و محل ها ممکن است تبلیغ نشان داده نشود، مانند:

  1. محتوای بزرگسالان: تبلیغات گوگل باید به تنظیمات کاربر احترام بگذارند و قوانین را رعایت کنند، بنابراین ما انواع خاصی از محتوای بزرگسال را در تبلیغات و مقصد اجازه نمی دهیم. برخی از انواع تبلیغات و مقصد های بالغ گرا مجاز هستند، اگر افراد زیر سن قانونی را هدف قرار ندهند.
  2. الکل: اگر مخالفت با قوانین محلی نباشد و همچنین افراد زیر سن قانونی را هدف قرار نداده باشند، منعی برای تبلیغ در گوگل وجود ندارد.
  3. حق چاپ: گوگل از قوانین حق تکثیر محلی حمایت میکند و از حقوق دارندگان حق نسخه برداری حمایت میکند. اگر شما از لحاظ قانونی مجاز به استفاده از محتوا حق نسخه برداری هستید، درخواست صدور گواهینامه برای تبلیغ کنید. اگر محتوایی غیر مجاز را مشاهده می کنید، یک شکایتمربوط به حق نسخه برداری ارسال کنید.
  4. شرطبندی و قمار: این مورد نباید با قوانین محلی مغایرت داشته باشد.
  5. بهداشت و درمان و دارو: گوگل به دنبال مقررات تبلیغاتی برای مراقبت های بهداشتی و پزشکی اختصاص داده است، بنابراین گوگل انتظار دارد که تبلیغات و مقصد ها، از قوانین مناسب و استانداردهای صنعت پیروی کنند. برخی از مطالب مربوط به مراقبت های بهداشتی در همه جا قابل انتشار نیست، در حالی که دیگران تنها می توانند تبلیغ کنند، اگر تبلیغ کننده با گوگل، گواهی داشته باشد و فقط کشورهای تایید شده را هدف قرار دهد. مقررات محلی را برای مناطقی که مایل به هدف هستید را بررسی کنید.
  6. محتوای سیاسی: گوگل انتظار دارد که تبلیغات و مقصد های سیاسی با قوانین محلی و مبارزات انتخاباتی در هر منطقه ای که هدف آن تبلیغات قرار دارد، مطابقت داشته باشند.
  7. خدمات مالی: گوگل می خواهد که کاربران اطلاعات کافی برای تصمیم گیری های مالی آگاهانه را داشته باشند. برای اهداف این سیاست، محصولات و خدمات مالی را در نظر می گیرد که مربوط به مدیریت و سرمایه گذاری پول است، از جمله مشاوره شخصی.
  8. علائم تجاری: رعایت قوانین علائم تجاری نیز یکی از قوانین گوگل ادوردز ، می باشد.
  9. الزامات قانونی: علاوه بر رعایت قوانین تبلیغات گوگل ، قوانین محلی که تبلیغ گوگل در آنجا نمایش داده خواهد شد را باید رعایت کند.

 

تبلیغ گوگل

قوانین گوگل ادوردز و شرایط فنی

برای اینکه کاربران ارتباط بیشتری با تبلیغ برقرار کنند، گوگل یک سری شرایط فنی را معرفی کرده است:

  1. عنوان تبلیغ: به منظور ارائه یک تجربه کاربری با کیفیت، Google الزام کرده است که تمام آگهی ها، افزونه های تبلیغات گوگل و مقصد ، با استانداردهای حرفه ای و عنوان مطابقت داشته باشد. بهینه سازی متن تبلیغات گوگل
  2. الزامات صفحه فرود: گوگل می خواهد مصرف کنندگان در هنگام آگهی روی یک کلیک تجربه خوبی داشته باشند، بنابراین مقصد های تبلیغاتی باید منحصر به فرد برای کاربران باشد. بهینه کردن صفحه فرود
  3. الزامات فنی: برای کمک به حفظ تبلیغات واضح و کاربردی، تبلیغ کنندگان باید از الزامات فنی گوگل برخوردار باشند.
  4. الزامات فرم تبلیغ: در هنگام استفاده از گوگل ادوردز، تنها می توانید از قالب خاصی که گوگل معرفی کرده است، استفاده کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۱۵
topadvert topadvert

دلایل تفاوت نرخ دلار حواله ای با نرخ دلار در بازار

نرخ دلار حواله ای

نرخ دلار حواله ای با توجه به اینکه دلار حواله ای در حساب حقیقی بین المللی قرار دارد، بیشتر از قیمت اسکانس می باشد. در این قسمت به دلایل تفاوت نرخ دلار حواله ای با نرخ دلار در بازار  پرداخته شده است. در تبلیغات گوگل (تبلیغ در گوگل) باید از دلار حواله ای استفاده کرد.

دلایل تفاوت نرخ دلار حواله ای با نرخ دلار در بازار

  1. نرخ بازار مربوط به اسکناس هست و برای حواله نرخ بالاتر است.
  2. ارسال حواله به حساب های خارجی ما با سختی و هزینه های بالاتری انجام می شود.
  3. زمان ورود حواله به حساب خارجی بانک هزینه ای به عنوان کارمزد دریافت حواله از آن کم می کند.
  4. بانک حواله ورودی رو با نرخ روز خرید کرده و در حساب وارد می کند.

    نرخ دلار حواله ای

گیفت کارت چیست؟

گیفت کارت در واقع نوعی اعتبار مجازی است که همانطور که از نامش پیداست مخصوص هدیه دادن است و از آنجایی که مخصوص هدیه دادن است قابل پس گرفتن و یا انتقال دادن به کس دیگر نمی باشد.

با توجه به اینکه گیفت کارت یک کارت مجازی محسوب می شود قابل استفاده در شارژ اکانت نمی باشد. اگر اکانتی با این کارت مجازی شارژ شود امکان ساسپند (معلق) شدن اکانت وجود دارد و امکان تبلیغ مجدد وجود ندارد و کل هزینه پرداخت شده از بین می رود و قابل برگشت نمی باشد. بنابراین برای گوگل مهم است که از کارت واقعی برای شارژ اکانت استفاده کنید.

مطالب آموزشی گوگل ادوردز

فیلم های آموزشی گوگل ادوردز

خدمات تاپ ادورت

ساخت اکانت گوگل ادوردز

شارژ اکانت گوگل ادوردز

مدیریت اکانت گوگل ادوردز

اگر تمایلی به استفاده ی مستقیم نداشته باشید تاپ ادورت به ازای دریافت هزینه تعداد کلیک مشخصی را به شما تحویل می دهد یعنی مقدار مشخصی که در لینک زیر می باشد، مشتری وارد سایت شما خواهد شد.

تعرفه کلیکی

اگر تمایل دارید که مدیریت از طرف ما انجام شود و شما به تمامی مراحل دسترسی داشته باشید و قادر به تنطیم هزینه های مورد نظر خود باشید، (تمامی هزینه ها و شارژ های انجام شده قابل رویت می باشد) می توانید از پلن ویژه گوگل ادوردز استفاده نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ اسفند ۹۶ ، ۱۱:۱۴
topadvert topadvert