تبلیغات در گوگل و خدمات سایت

تاپ ادورت در زمینه های طراحی سایت، بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل به شما عزیزان خدمات می دهد.

تبلیغات در گوگل و خدمات سایت

تاپ ادورت در زمینه های طراحی سایت، بهینه سازی سایت و تبلیغات در گوگل به شما عزیزان خدمات می دهد.

تبلیغات در گوگل و خدمات سایت

مزایده در گوگل ادوردز

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ق.ظ

مزایده در گوگل ادوردز

سیستم مزایده در گوگل ادوردز:

در این مقاله نحوه ی عملکرد مزایده در گوگل ادوردز را برای شما شرح می دهیم.

مرحله ی اول :

مرحله ی اول، نوشتن آگهی و معرفی کلمات کلیدی به آگهی است. سپس شما برای هر کلمه ی کلیدی، نرخی را معرفی می کنید، یعنی به ازای هر فردی که وارد سایت شما شود، مبلفی را باید پرداخت کنید.

مرحله ی دوم:

گوگل با توجه به آگهی و نرخ کلیک آن رتبه آگهی، به آگهی می دهد. که معیار سنجش مزایده در گوگل ادوردز می باشد یعنی معیاری که برای گوگل مهم است رتبه ی آگهی می باشد، صرفا بالابردن نرخ کلیک موجب افزایش رتبه در گوگل نمی شود لذا مدیریت حساب ادوردز نیاز به مهارت بالا دارد تا با بهینه ترین قیمت بهینه ترین جایگاه را در گوگل بدست آورد.

مرحله ی سوم:

گوگل تبلیغ هایی که مربوط به کلمه کلیدی سرچ شده می باشد را در کنار هم قرار می دهد و براساس رتبه آگهی، آنها را به ترتیب نشان می دهد. یعنی هرچه رتبه آگهی بیشتر باشد جایگاه در گوگل بهتر است و در جایگاه های بالاتر نشان داده خواهند شد.

مزایده در گوگل ادوردز

یک مزیت عالی مزایده در گوگل ادوردز:

یک مزیت عالی گوگل ادوردز این است که شما می توانید مقدار هزینه را بر روی هر دستگاه خاص مانند موبایل تبلت و رایانه، یا هر مکان خاص مانند شهرهای مختلف استان یا استان های مختلف یک کشور و حتی مکان های مختلف یک شهر، و یا روزهای مختلف هقته، ماه، سال و حتی ساعات مورد نظر در طی شبانه روز را کاهش یا افزایش دهید، به طوری که درصد نمایش در دستگاه های مختلف به گونه ای باشد که بیشترین مشتری را جذب کنید.

بیشترین کاربرد این ویزگی:

در ضمن می توانید با کاهش صد در صدی یکی از مورد های بالا آن را کامل از گردونه ی رقابت حدف کرده به عنوان مثال با کاهش صد در صدی موبایل دیگر تبلیغ بر روی دستگاه های موبایل نمایش داده نخواهد شد.

در گوگل ادوردز این خیلی ویژگی خوبی است که می توان اهمیت زمان ،مکان، دستگاه را مشخص کرد، طوری که تبلیغ شما در زمان ها و مکان هایی که احتمال کلیک خوردن تبلیغ شما بیشتر است نمایش داده شود.

از این رو این امکانات کمک فراوانی به گوگل ادوردز می کند تا بهترین روش تبلیغات باشد.

مورد بی نطیر دیگری که گوگل ادوردز در این قسمت دارا می باشد این است که شما می توانید این تنظیمات را برای هر کمپین به طور جداگانه تغییر دهید و این فرصت بی نظیری برای بالابردن تعداد کلیک تبلیغات و نرخ تبدیل می باشد.

بدین ترتیب شما می توانید تبلیغ خود را در هر مکان، زمان و دستگاه، به نمایش در آورید، این یک قدرت بزرگ گوگل ادوردز می باشد.


با عضویت در کانال تلگرامی تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات باخبر شوید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی